22 серпня 2012, 13:20 +70 -75 11 Іван Лобанов
Співробітники Blizzard пояснили причину тривалої розробки модифікації DOTA для StarCraft 2. Провідний дизайнер гри Джоні Ебберт(Jonny Ebbert) розповівщо від версії мода, показаною минулого року на BlizzCon, довелося відмовитися — в даний момент DOTA створюється з нуля.
Одна з причин такого рішення — модифікація в первинному варіанті вийшла занадто складною, а Blizzard хоче, щоб DOTA була однаково цікава як ветеранам, так і новачкам. Розробники обіцяють, що детальна інформація про моду з’явиться на BlizzCon 2012 в жовтні.
Релиз DOTA відбудеться в 2012 році перед виходом другого епізоду StarCraft 2 — Heart of the Swarm.
+70
— 75
За і проти (11)